8 weekse Mindfulness training MBSR - Mindfully
263
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-263,page-child,parent-pageid-257,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

8 weekse Mindfulness training MBSR

De training duurt 8 weken en bestaat uit 9 bijeenkomsten. 8 bijeenkomsten van 2 ½ uur en één dag van 5,5 uur om langer te kunnen oefenen.

Onderdelen van de training zijn:

  • Begeleide aandachtsoefeningen
  • Bewegingsoefeningen
  • Aandachtsoefeningen die men kan toepassen in het dagelijkse leven
  • Gelegenheid tot het uitwisselen van ervaringen in de groep
  • Onderzoeken hoe je mindfulness in je eigen leven kunt integreren

Deze MBSR training is kort en intensief. Het programma is zorgvuldig opgebouwd. Daarom is het belangrijk om alle bijeenkomsten aanwezig te zijn. Thuis oefen je met behulp van een werkboek en Cd’s.

Zelf oefenen en ervaren staan centraal. Tijdens de training zal dit 45 minuten tot 1 uur per dag in beslag nemen.

Het wordt aanbevolen om tijdens de training makkelijke, niet knellende kleding te dragen en geen rokken. Ook is het handig om een ligmatje en eventuele warme sokken mee te nemen.

 

Fris het nieuwe jaar in – nieuwe trainingen op dinsdag- en donderdagavond of woensdagochtend!

De volgende training  begint op dinsdag 5 maart

Overige data zijn:

  • 12,19,26 maart
  • 2,9,16,23 april

 

Woensdagochtend 6 maart begint een ochtendtraining in Zeist van 9.30 – 12 uur.

Overige data voor de woensdag training zijn:

  • 13,20,27 maart
  • 3, 10, 17 en 24 april

 

Op donderdag 7 maart begint er avondtraining in Zeist  van 19.30 -22 uur.

De overige data zijn:

  • 14,21,28 maart
  • 4,11, 18 en 25 april
  • Particulier: €450,-
  • Werkgever: €595 excl BTW
  • 2e keer: €225,-
  • Vergoeding: soms wordt de training (deels) vergoed

Voor wie?

 

De training is geschikt voor mensen die:

  • Praktische handvaten willen over hoe je met stress om kunt gaan
  • Méér willen leven in het hier en nu
  • Last hebben van piekeren
  • Actief willen bijdragen aan verbetering van hun gezondheid en kwaliteit van leven

Na de training zal je bewuster je eigen reactie patronen herkennen waardoor je minder vanuit de “automatische piloot” reageert. Aan de hand van de aangeboden oefeningen kan een nieuwe verhouding tot het minder aangename van het leven ontstaan. Je kunt een eigen strategie ontwikkelen om met stressmomenten om te gaan.

Er is een (telefonisch) voorgesprek om te kijken of de training aansluit bij jou, je verwachtingen en klachten.